Producenci
Promocje
Lampa TMA D6-S
Lampa TMA D6-S
2 671,00 zł 2 190,00 zł
szt.
Lampa TMA D8
Lampa TMA D8
1 526,00 zł 1 275,00 zł
szt.
Lampa TMA TM0
Lampa TMA TM0
7 631,00 zł 6 280,00 zł
szt.
Lampa Viqua Sterilight S8Q-PA
Lampa Viqua Sterilight S8Q-PA
1 899,00 zł 1 690,00 zł
Lampa Viqua Sterilight S2Q-PA
Lampa Viqua Sterilight S2Q-PA
1 199,00 zł 1 019,00 zł
Filtr Cintropur NW 500
Filtr Cintropur NW 500
1 680,00 zł 1 279,00 zł
szt.
Zmiękczacz Pentair RiverSoft 15
Zmiękczacz Pentair RiverSoft 15
2 550,00 zł 2 250,00 zł
szt.
Odżelaziacz i odmanganiacz Pentair Proflow Oxy 28
Odżelaziacz i odmanganiacz Pentair Proflow Oxy 28
4 290,00 zł 3 690,00 zł
szt.
Lampa TMA D12
Lampa TMA D12
3 122,00 zł 2 570,00 zł
szt.
Lampa TMA D4
Lampa TMA D4
1 387,00 zł 1 155,00 zł
szt.
Produkt dnia
Filtr Puricom CP-2
Filtr Puricom CP-2
265,00 zł
szt.
Lampa Cintropur 4100
Lampa Cintropur 4100
2 129,00 zł
szt.
Regulamin

Zawarcie umowy pomiędzy Kupującym Sprzedającym może nastąpić na dwa sposoby.

Kupujący ma prawo przed złożeniem zamówienia do negocjacji wszelkich zapisów umowy ze Sprzedającym, w tym również zmieniających zapisy poniższego regulaminu. Negocjacje, te powinny być prowadzone w formie pisemnej i kierowane na adres Sprzedającego (KLARSAN Łukasz Klimaszewski, ul. Złotno 90A, 94-221 Łódź).

W przypadku zrezygnowania przez Kupującego z możliwości zawarcia umowy na drodze indywidualnych negocjacji zastosowanie ma poniższy regulamin i stosowne przepisy prawa.

§1 Definicje

  1. Adres pocztowy - imię i nazwisko lub nazwa instytucji, położenie w miejscowości (w przypadku miejscowości podzielonej na ulice: ulica, numer budynku, numer mieszkania lub lokalu; w przypadku miejscowości niepodzielonej na ulice: nazwa miejscowości i numer nieruchomości), kod pocztowy oraz miejscowość.
  2. Adres reklamacyjny:

KLARSAN Łukasz Klimaszewski
ul Złotno 90A
94-221 Łódź

  1. Brak zgodności towaru z umową lub niezgodność towaru z umową - niespełnienie przez sprzedany towar wymogów określonych w art. 43b Prawa konsumenckiego.
  2. Cennik dostaw - znajdujące się pod adresem www.ultrafiltracja.pl/pl/i/Dostawa/3 zestawienie dostępnych rodzajów dostawy i ich kosztów.
  3. Dane kontaktowe - następujące dane kontaktowe, pod którymi Kupujący może kontaktować się ze Sprzedającym:

KLARSAN Łukasz Klimaszewski
ul Złotno 90A
94-221 Łódź
e-mail: biuro@ultrafiltracja.pl
telefon: 600 019 307

  1. Dostawa - rodzaj usługi przewozowej wraz z określeniem przewoźnika i kosztu wymieniona w cenniku dostaw znajdującym pod adresem www.ultrafiltracja.pl/pl/i/Dostawa/3
  2. Dowód zakupu - faktura, rachunek lub paragon wystawione zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 roku z późniejszymi zmianami i innymi stosownymi przepisami prawa.
  3. Karta produktu - pojedyncza podstrona sklepu zawierająca informacje o pojedynczym produkcie.
  4. Klient - pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedającego zakupu związanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, nie będąca jednocześnie Konsumentem.
  5. Kodeks cywilny - ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 roku z późniejszymi zmianami.
  6. Kodeks dobrych praktyk - zbiór zasad postępowania, a w szczególności norm etycznych i zawodowych, o których mowa w art 2 pkt. 5 Ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym z dnia 23 sierpnia 2007 roku z późniejszymi zmianami.
  7. Konsument - pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedającego zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową  oraz osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  8. Koszyk - lista produktów sporządzona z oferowanych w sklepie produktów na podstawie wyborów Kupującego.
  9. Kupujący - zarówno Konsument, jak i Klient.
  10. Miejsce wydania rzeczy - adres pocztowy lub punkt odbioru wskazane w zamówieniu przez Kupującego.
  11. Moment wydania rzeczy - moment, w którym Kupujący lub wskazana przez niego do odbioru osoba trzecia obejmie rzecz w posiadanie.
  12. Płatność - metoda dokonania zapłaty za przedmiot umowy i dostawę wymieniona pod adresem www.ultrafiltracja.pl/pl/i/Platnosci/4
  13. Prawo konsumenckie - ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku.
  14. Produkt - minimalna i niepodzielna ilość rzeczy, która może być przedmiotem zamówienia, a która podana jest w sklepie Sprzedającego jako jednostka miary przy określeniu jego ceny (cena/jednostka).
  15. Przedmiot umowy - produkty i dostawa będące przedmiotem umowy.
  16. Przedmiot świadczenia - przedmiot umowy.
  17. Punkt odbioru – miejsce wydania rzeczy nie będące adresem pocztowym, wymienione w zestawieniu udostępnionym przez Sprzedającego w sklepie.
  18. Rzecz lub towar – rzecz ruchoma mogąca być lub będąca przedmiotem umowy.
  19. Sklep – serwis internetowy dostępny pod adresem www.ultrafiltracja.pl, za pośrednictwem którego Kupujący może złożyć zamówienie.
  20. Sprzedający:

KLARSAN Łukasz Klimaszewski
ul. Złotno 90A
94-221 Łódź
NIP: 726-233-41-31, REGON: 100245738, zarejestrowany i widoczny w ewidencji CEIDG pod adresem:
https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/CEIDG.Public.UI/SearchDetails.aspx?Id=039c61b6-d69a-4a7f-95f0-8024516f571e
KONTO BANKOWE: 43 1140 2017 0000 4302 0574 9793

  1. System – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego, potocznie określany Internetem.
  2. Termin realizacji – podana na karcie produktu liczba godzin lub dni roboczych.
  3. Umowa – umowa zawierana poza lokalem przedsiębiorcy lub na odległość w rozumieniu Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku w przypadku Konsumentów i umowa sprzedaży w rozumieniu art. 535 Ustawy kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 roku w przypadku Kupujących.
  4. Wada – zarówno wada fizyczna, jak i wada prawna, w rozumieniu art. 5561 – 5563 Kodeksu cywilnego.
  5. Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego złożone za pośrednictwem sklepu określające jednoznacznie: rodzaj i ilość produktów; rodzaj dostawy; rodzaj płatności; miejsce wydania rzeczy, dane Kupującego a zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedającym.

§2 Warunki ogólne

  1. Umowa zawierana jest w języku polskim, zgodnie z polskim prawem i niniejszym regulaminem.
  2. Miejsce wydania rzeczy musi znajdować się na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
  3. Sprzedający jest zobowiązany świadczyć usługi i dostarczać rzeczy wolne od wad.
  4. Wszystkie ceny podawane przez Sprzedającego wyrażone są w polskiej walucie i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Ceny produktów nie zawierają kosztu dostawy, który określony jest w cenniku dostaw.
  5. Wszelkie terminy liczone są zgodnie z art. 111 Kodeksu cywilnego, czyli termin oznaczony w dniach kończy się z upływem ostatniego dnia, a jeżeli początkiem terminu oznaczonego w dniach jest pewne zdarzenie, nie uwzględnia się przy obliczaniu terminu dnia, w którym to zdarzenie nastąpiło. Jeżeli koniec terminu przypada na dzień uznany ustawowo za wolny od pracy lub na sobotę, termin upływa następnego dnia, który nie jest dniem wolnym od pracy ani sobotą.
  6. Potwierdzenie, udostępnienie, utrwalenie, zabezpieczenie wszelkich istotnych postanowień umowy w celu uzyskania dostępu do tych informacji w przyszłości następuje w postaci:
    a) potwierdzenia zamówienia poprzez wysłanie na wskazany adres e-mail: zamówienia, potwierdzenia zawarcia umowy na trwałym nośniku, faktury pro forma, informacji o prawie odstąpienia od umowy, niniejszego regulaminu w wersji pdf, wzoru formularza odstąpienia od umowy w wersji pdf, linków do samodzielnego pobrania regulaminu i wzorca odstąpienia od umowy;
    b) dołączenia do zrealizowanego zamówienia, wysłanego do wskazanego miejsca wydania rzeczy wydrukowanych: dowodu zakupu, informacji o prawie odstąpienia od umowy, niniejszego regulaminu, wzoru formularza odstąpienia od umowy.
  7. Sprzedający informuje o znanych mu gwarancjach udzielonych przez osoby trzecie dla produktów znajdujących się w sklepie.
  8. Sprzedający nie pobiera żadnych opłat za komunikację z nim z wykorzystaniem środków porozumiewania na odległość, a Kupujący poniesie jej koszty w wysokości wynikającej z umowy jaką zawarł z osobą trzecią świadczącą na jego rzecz określoną usługę umożliwiającą porozumiewanie na odległość.
  9. Sprzedający zapewnia Kupującemu korzystającemu z systemu poprawność działania sklepu w następujących przeglądarkach: IE wersja 7 lub nowsza, FireFox wersja 3 lub nowsza, Opera wersja 9 lub nowsza, Chrome wersja 10 lub nowsza, Safari z zainstalowanymi najnowszymi wersjami JAVA i FLASH, na ekranach o rozdzielczości poziomej powyżej 1024 px. Używanie oprogramowania firm trzecich mających wpływ na funkcjonowanie i funkcjonalność przeglądarek: Internet Explorer, FireFox, Opera, Chrome, Safari może mieć wpływ na poprawne wyświetlanie sklepu, dlatego w celu uzyskania pełnej funkcjonalności sklepu www.ultrafiltracja.pl, należy je wszystkie wyłączyć.
  10. Kupujący może skorzystać z opcji zapamiętania jego danych przez sklep w celu ułatwienia procesu składania kolejnego zamówienia. W tym celu Kupujący powinien podać login i hasło, niezbędne do uzyskania dostępu do swojego konta. Login i hasło są ciągiem znaków ustalanych przez Kupującego, który ma obowiązek zachowania ich w tajemnicy i chronienia przed niepowołanym dostępem osób trzecich. Kupujący ma w każdej chwili możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji danych oraz usuwania konta w sklepie.
  11. Sprzedający umożliwia dostęp do zamieszczania w sklepie opinii o towarach oraz do zapoznawania się z tymi opiniami. Sprzedający nie weryfikuje, czy opinie zostały zamieszczone przez osoby, które faktycznie używały danego towaru lub go nabyły.

§3 Zawarcie umowy i realizacja

  1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę.
  2. W celu złożenia zamówienia Kupujący powinien wykonać co najmniej następujące czynności, z których część może być wielokrotnie powtarzana:
    1. dodanie do koszyka produktu;
    2. wybór rodzaju dostawy;
    3. wybór rodzaju płatności;
    4. wybór miejsca wydania rzeczy;
    5. złożenie w sklepie zamówienia poprzez użycie przycisku "Zamawiam z obowiązkiem zapłaty".
  3. Zawarcie umowy z Konsumentem następuje z chwilą złożenia zamówienia.
  4. Realizacja zamówienia Konsumenta płatnego za pobraniem następuje niezwłocznie, a zamówienia płatnego przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych po zaksięgowaniu wpłaty Konsumenta na koncie Sprzedającego, co powinno nastąpić w terminie 30 dni od złożenia zamówienia, chyba że Konsument nie był w stanie spełnić świadczenia z nie swojej winy i poinformował o tym Sprzedającego.
  5. Zawarcie umowy z Klientem następuje z chwilą przyjęcia zamówienia przez Sprzedającego, o czym informuje on Klienta w terminie do 2 dni od dnia złożenia zamówienia.
  6. Realizacja zamówienia Klienta może być uzależniona od dokonania wpłaty całości lub części wartości zamówienia lub uzyskania limitu kredytu kupieckiego co najmniej o wartości zamówienia lub zgody Sprzedającego na wysłanie zamówienia za pobraniem (płatnego przy odbiorze).
  7. Wysłanie przedmiotu umowy następuje w terminie określonym na karcie produktu, a dla zamówień złożonych z wielu produktów w najdłuższym terminie z określonych na kartach produktów. Bieg terminu rozpoczyna się z chwilą realizacji zamówienia.
  8. Zakupiony przedmiot umowy jest wraz z wybranym przez Kupującego dokumentem sprzedaży wysyłany wybranym przez Kupującego rodzajem dostawy do wskazanego przez Kupującego w zamówieniu miejsca wydania rzeczy, wraz z dołączonymi załącznikami, o których mowa w §2 pkt 6b.

§4 Prawo do odstąpienia od umowy

  1. Konsumentowi, przysługuje na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 Prawa konsumenckiego, w tym bezpośrednich kosztów zwrotu rzeczy Sprzedającemu.
  2. Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Prawa konsumenckiego, jak również na formularzu dostępnym pod adresem www.ultrafiltracja.pl/pdf/formularz-zwrotu.pdf lub w innej formie zgodnej z Prawem konsumenckim.
  4. Sprzedający niezwłocznie potwierdzi Konsumentowi na e-mail (podany przy zawieraniu umowy lub inny jeżeli został podany w złożonym oświadczeniu) otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  5. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.
  6. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
  7. Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt i ryzyko.
  8. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej przedmiotem umowy a będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  9. Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez Konsumenta zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, przy czym jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie zwróci Konsumentowi dodatkowych kosztów zgodnie z art 33 Prawa konsumenckiego.
  10. Sprzedający dokonuje zwrotu zapłaty przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  11. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  12. Konsumentowi zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy:
    1. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedający nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
    2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
    4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    5. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    6. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    7. o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedający rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Sprzedający przekazał Konsumentowi potwierdzenie zawarcia umowy na trwałym nośniku zgodnie z art. 21 Prawa konsumenckiego;
    8. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.

§5 Rękojmia

  1. Sprzedający na podstawie art. 558§1 Kodeksu cywilnego całkowicie wyłącza odpowiedzialność wobec Klientów z tytułu wad fizycznych i prawnych (rękojmia).
  2. Sprzedający ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta na zasadach określonych w art. 43a i kolejnych Prawa konsumenckiego za brak zgodności towaru z umową (rękojmia).
  3. W przypadku umowy z Konsumentem domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia towaru, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką towaru lub charakterem braku zgodności towaru z umową.
  4. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Konsument może żądać jego naprawy lub wymiany. Sprzedający może dokonać wymiany, gdy Konsument żąda naprawy, lub Sprzedający może dokonać naprawy, gdy Konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedającego. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedającego, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową.
  5. Konsument udostępnia Sprzedającemu towar podlegający naprawie lub wymianie. Sprzedający odbiera od konsumenta towar na swój koszt. Jeżeli towar został zamontowany przed ujawnieniem się braku zgodności towaru z umową, Sprzedający demontuje towar oraz montuje go ponownie po dokonaniu naprawy lub wymiany albo zleca wykonanie tych czynności na swój koszt.
  6. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy w sytuacjach, o których mowa w art. 43e ust. 1 Prawa konsumenckiego.
  7. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru niezgodnego z umową pozostaje do wartości towaru zgodnego z umową.
  8. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności towaru z umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową jest istotny.
  9. Jeżeli brak zgodności towaru z umową dotyczy jedynie niektórych towarów dostarczonych na podstawie umowy Konsument może odstąpić od umowy jedynie w odniesieniu do tych towarów, a także w odniesieniu do innych towarów nabytych przez Konsumenta wraz z towarami niezgodnymi z umową, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby Konsument zgodził się zatrzymać wyłącznie towary zgodne z umową.
  10. W razie odstąpienia od umowy Konsument niezwłocznie zwraca towar Sprzedającemu na jego koszt, poprzez odesłanie towaru na adres reklamacyjny. Sprzedający zwraca Konsumentowi cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania.
  11. Sprzedający dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

§6 Reklamacja

  1. Kupującemu przysługuje prawo złożenia reklamacji dotyczącej sprzedanego przez Sprzedającego towaru lub też funkcjonowania sklepu.
  2. Reklamację składa się na adres reklamacyjny bądź adres e-mail Sprzedającego zawarty w danych kontaktowych. Kupujący składający reklamację musi podać przynajmniej swój adres e-mail lub adres korespondencyjny, a także opis czego reklamacja dotyczy.
  3. Reklamacja dotycząca towaru powinna również zawierać dokładny opis wady oraz wniosek co do sposobu załatwienia sprawy. Podane w niniejszym punkcie wymagania stanowią jedynie zalecenia i mają za zadanie ułatwić Sprzedającemu rozpatrzenie reklamacji. Brak spełnienia powołanych wyżej wymogów przez Kupującego nie ma wpływu na termin i sposób rozpatrzenia reklamacji.
  4. Sprzedający zobowiązuje się do udzielenia odpowiedzi na reklamację Konsumenta nieprowadzącego działalności gospodarczej w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Na pozostałe reklamacje Sprzedający zobowiązuje się udzielić odpowiedzi w terminie 30 dni od dnia ich otrzymania.
  5. Jeżeli Sprzedający nie udzieli odpowiedzi na reklamację Konsumenta nieprowadzącego działalności gospodarczej w terminie, o którym mowa w pkt 4, uważa się, że uznał reklamację.
  6. Odpowiedź na reklamację Sprzedający przekazuje na trwałym nośniku. W przypadku gdy reklamujący podał adres e-mail – może to być plik w formacie PDF przesłany za pośrednictwem poczty elektronicznej. Jeśli reklamujący podał adres korespondencyjny – może to być odpowiedź na piśmie.
  7. W przypadku gdy reklamacja będzie wymagała uzupełnienia, w szczególności niejasne będzie jakiego towaru dotyczy, czy też jaki problem zgłasza reklamujący, Sprzedający może w terminie wskazanym w pkt 4 odmówić wstępnie uznania reklamacji i wezwać reklamującego do jej uzupełnienia, wskazując kwestie, które jego zdaniem wymagają doprecyzowania. Po otrzymaniu uzupełnionej reklamacji Sprzedający udziela odpowiedzi w terminie wskazanym w pkt 4.

§7 Polityka prywatności oraz bezpieczeństwo danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych przekazywanych przez Konsumentów za pośrednictwem sklepu jest Sprzedający.
  2. Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku. Kupujący ma w każdej chwili możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji oraz usuwania swoich danych osobowych.
  3. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych wykorzystywanych w celu realizacji zamówień przez sklep zostały opisane w Polityce prywatności, która znajduje się pod adresem: www.ultrafiltracja.pl/pl/i/Polityka-prywatnosci/6

§8 Postanowienia końcowe

  1. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Kupującego. Nie może być również w ten sposób interpretowane, gdyż w przypadku niezgodności jakiejkolwiek części regulaminu z obowiązującym prawem Sprzedający deklaruje bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego przepisu regulaminu.
  2. O zmianach regulaminu i ich zakresie zarejestrowani Kupujący będą powiadomieni drogą elektroniczną (na wskazany przy rejestracji lub zamówieniu e-mail). Powiadomienie zostanie wysłane co najmniej na 30 dni przed wejściem w życie nowego regulaminu. Zmiany wprowadzane będą w celu dostosowania regulaminu do obowiązującego stanu prawnego lub w celu zapewnienia większej funkcjonalności sklepu.
  3. Aktualna wersja regulaminu jest zawsze dostępna dla Kupującego w zakładce regulamin (www.ultrafiltracja.pl/pl/i/Regulamin/5). W trakcie realizacji zamówienia oraz w całym okresie opieki posprzedażowej Kupującego obowiązuje regulamin zaakceptowany przez niego przy składaniu zamówienia. Za wyjątkiem sytuacji, kiedy Konsument uzna go za mniej korzystny od aktualnego i poinformuje Sprzedającego o wyborze aktualnego jako obowiązującego.
  4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednie obowiązujące przepisy prawne.
  5. Kwestie sporne, jeśli Konsument wyrazi taką wolę, mogą być rozwiązywane na drodze postępowania mediacyjnego przed Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej lub procesu przed sądem polubownym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej lub na drodze równoważnych i zgodnych z prawem metod przedsądowego lub pozasądowego rozwiązywania sporów wskazanych przez Konsumenta. W ostateczności sprawę rozstrzyga właściwy miejscowo i rzeczowo sąd powszechny.
Płatności obsługuje
PayU
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl